Friday 7 November 2014

Yalumba ヤルンバ

I remember drinking Yalumba's Signature 3 years ago when I stayed in Kyoto on business. I can clearly remember its high intensity of dark cherry taste. Since then, the taste of Yalumba represented my image of Australian wine until I came to Adelaide. Now, with many tasting of wine from various regions and tasting of of various styles, my image of Australian wine has become diverse dramatically.

My first visit to Yalumba was excellent. A cellar door staff was very attentive, and has deep and wide knowledge of their product. A large counter, nice building and interior, good staffs and good wine, every important factor of a cellar door was there. With such a nice experience, Yalumba has become a reliable brand for me.

初めてヤルンバを飲んだのは3年前、出張先の京都でした。今でも、その時飲んだ極めて力強いダークチェリーの味わいをはっきり覚えています。それ以来、アデレードに来るまで、このヤルンバの味が私の中でのオーストラリアワインのイメージでした。もっとも今では、様々な地域の、様々なスタイルのワインを飲んだことで、オーストラリアワインのイメージは劇的に広がっています。

初めてのヤルンバへの訪問はとても素晴らしいものでした。セラードアスタッフの方はとても気遣いが出来、知識も豊富でした。 広いカウンター、素晴らしい建物に内装、素晴らしいスタッフ、素晴らしいワイン、セラードアにとって重要な要素が全てそこにありました。そうした経験を持てたことで、ヤルンバは私のとって信頼のブランドになりました。












No comments:

Post a Comment